HTML

Utolsó kommentek

  • Az IFE JELENLEGI ALELNÖKE: TISZTELT POLGÁRMESTER ÚR. Lehet hogy nem itt kéne ilyeneket megkérdezni ezért előre is elnézést ké... (2014.02.24. 20:12) Ivádi Fiatalok
  • ColT: És valahogy meg tudjuk érteni a dolgot. Érdekes módon mindenfélére van pénz, de amikor arra kerül ... (2010.10.12. 21:08) Trükkös falurombolás 2.
  • ColT: "melyet talán senki más nem ért, csak az Önökhöz hasonló pártkatonák, akik a legsanyarúbb időben i... (2010.10.12. 19:29) Trükkös falurombolás 5.
  • Artaban: Van. (2010.03.08. 21:44) Mondd mennyit ér az ember...?! hatodik rész
  • slysco: Ha ehhez még hozzávesszük azokat a településeket, amelyek igazából nem is veszteségesek, csak a kö... (2009.11.05. 18:55) Trükkös falurombolás. 1
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utcanév harmadnap

2007.02.21. 22:40 Ivády Gábor

Ma teljesen kiszívták az energiámat.

Egész délelőtt nálunk járt a Reuters televíziós stábja és egy francia újságírónő. Talán nem túlzok amikor azt mondom, hogy az ötlet sikeressége szempontjából eddig ez volt a legfontosabb forgatás, hiszen a jövő hét közepén elküldik a felvett anyagot az ügyfeleiknek Közép- és Kelet-Európában, de ami még érdekesebb, hogy egy hétre rá akár 6000 előfizetőikhez is eljuthat a felvétel szerte az egész világon.

A francia hölggyel angolul beszélgetni megint csak kihívás volt, de amikor sikerült elmagyaráznom neki, hogy ha önálló intézményként üzemeltetjük továbbra is az óvodánkat akkor elesünk az Önhibáján Kívül Nehéz Gazdasági Helyzetbe került települések által plusz normatívaként megkapható állami támogatás bizonyos részétől, akkor úgy voltam vele, hogy ennél nagyobb baj már nem történhet (bár a Nemzeti Fejlesztési Terv Európai Uniós normáival való harmónizálásáról és ennek az aprófalvakra gyakorolt hatásánál mejdnem kitűztem a fehér zászlót és megadtam magam)

Este Zsombor kisfiammal (1,5 éves) elmentünk Egerbe  - a változatosság kedvéért - angol órára, majd az EgerTv-be kellett mennem egy beszélgetésre amelyet élőben sugároztak. Mivel senki nem hívott azóta Egerből, hogy láttak a tévében ezért arra a következtetésre jutottam, hogy elég pocsék lehettem és minden barátom kellő udvariassággal bánik velem. Persze nem tudom a nézzettségét egy ilyen műsornak, mindenesetre egy úr után következtem aki nagyon érdekfeszítő előadást tartott arról, hogy milyen érdekes megoldásokkal kecsegtet az a tény, hogy a megyei növényvédő, agrár, állattenyésztő, erdészeti, állatorvosi és még mit tudom én milyen hivatalokat összevontak és mostantól egy helyen fognak működni, feladják az eddigi albérletüket és máshová költöznek, de az ügyfelek ebből szinte semmit nem fognak észrevenni (kik egyáltalán az ügyfeleik?). A lényeg, hogy még én is aprókat szundítva vártam a soromra, gondolom az egri nézők sem merevedtek kővé izgalmukban és ordítottak otthon bárkivel aki a távirányító felé közelített azon szándékkal, hogy más csatornán hasonló műsort keressen. Persze nem akarok megbántani senkit, biztosan fontos az új hivatal. Azért vagyok csak rosszmájú, mert én lettem volna korábban a műsorban, fáradt voltam, ott volt velem Zsombor (és persze Ágota a feleségem is) aki alig fért a bőrébe (mármint Zsombor), konnektorokba nyúlkált (ugyancsak Zsombor), poharakat rántott le az asztalról (állítólag az is Zsombor volt), stb. és estefelé lévén kezdett egyébként is nyűgössé válni (ez mindkettőjükre igaz :)), mire a Főigazgató Úr és a Szerkesztő Úr az orrunk előtt megegyeztek abban, hogy akkor minket megváratva ő lesz az első riportalany. Udvariatlanság volt.

Már csak hab volt a tortán, hogy valamikor hajnalban Zsombor felébredt, bementem mellé a gyerekágyra, mire ő kiment az édesanyja mellé a nagy ágyra. Kicsit vártam hátha visszajön, majd kiemtem én is. Zsombor a helyemen aludt kersztbe feküdve elvéve minden lehetőségemet éjszakai fészkem visszaszerzésére. Ágota apró mosollyal mutatott a gyerekszoba irányába egy "szép álmokat!" suttogás mellett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivad.blog.hu/api/trackback/id/tr146946959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása