HTML

Utolsó kommentek

  • Az IFE JELENLEGI ALELNÖKE: TISZTELT POLGÁRMESTER ÚR. Lehet hogy nem itt kéne ilyeneket megkérdezni ezért előre is elnézést ké... (2014.02.24. 20:12) Ivádi Fiatalok
  • ColT: És valahogy meg tudjuk érteni a dolgot. Érdekes módon mindenfélére van pénz, de amikor arra kerül ... (2010.10.12. 21:08) Trükkös falurombolás 2.
  • ColT: "melyet talán senki más nem ért, csak az Önökhöz hasonló pártkatonák, akik a legsanyarúbb időben i... (2010.10.12. 19:29) Trükkös falurombolás 5.
  • Artaban: Van. (2010.03.08. 21:44) Mondd mennyit ér az ember...?! hatodik rész
  • slysco: Ha ehhez még hozzávesszük azokat a településeket, amelyek igazából nem is veszteségesek, csak a kö... (2009.11.05. 18:55) Trükkös falurombolás. 1
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utcaneves másnap

2007.02.20. 22:31 Ivády Gábor

A képen egyik elődöm látható, amint éppen röhejes helyzetbe hozza magát egy csomó angol előtt. 

Én ezt utoljára ma reggel tettem meg amikor a BBC rádiónak riportot adtam angolul.

Tulajdonképpen elég sokat beszéltem ahhoz, hogy egy nagyon profi hangtechnikussal és egy heti munkával össze lehet belőle vágni akár 30 másodperc összefüggő szöveget is.

 

Amikor délután felhívtak Párizsból, hogy egy ottani rádiónak is kellene élőben iterjút adnom, franciául!, már teljesen rezzenéstelen arccal közöltem, hogy én erre teljesen alkalmatlan vagyok és az egész csak egy vicc volt, nincs is olyan falu, hogy Ivád, én nem polgármester vagyok, hanem egy csintalan kölyök aki éppen lóg az iskolából és micsoda elképesztő ötlet, hogy bárhol utcanevet lehetne vásárolni!

A viccet félretéve sikerült rávennem Lottit (aki frissen diplomázott franciatanár), hogy húzzon ki a bajból. Majd ő beszél e franciák fejével.

Ma nem kaptam egyetlen gyalázkodó levelet sem, de még van 30 perc a napból, szóval kedves kritikusok tessék belehúzni! Viszont kaptam újabb elimeréseket, melyeket itt is szeretnék mindenkinek megköszönni, higgyék el hogy ezek nélkül nem lennék ennyire bátor és lelkes az ötleteimmel. Gönyü képviselőtestülete küldött egy levelet, hogy ők is megpróbálnak egy játszóteret csere-berélni, őszintén szólva én egy kicsit szkeptikus vagyok, hogy valyon működik-e kétszer a dolog, de nagyon szurkolok nekik. Vadnáról pedig érdeklődtek a honlap készítésünkkel kapcsolatban, szóval lehet, hogy újabb ügyféllel gyarapodik majd a referencia listánk.

A végére hagytam a mai napi gyomorszájba rúgást: egyedül az óvodánk maradt meg eddig, az iskola, a posta már bezárt. Az ovi tökéletesen működik, a létszám jóval fölötte van a meghatározottnak és nincsenek (egyenlőre) fenntartási problémáink. A kormány kitalálta, hogy 1500 fő alatti település nem tathat fenn önállóan óvodát, különben elesik egy csomó állami támogatástól (az ÖNHIKI azaz önhibáján kívül nehéz gazdasági helyzetbe került települések plusz állami támogatásából vesznek el nem kevés összeget)

Politikai elfogultság nélkül kérdezem, hogy azok az országgyűlési képviselők (mindegy hol állnak) akiknek a választókörzetében aprófalvak vannak miért nem tiltakoznak, vagy szólalnak föl azon emberek érdekének védelmében akiktől erre felhatalmazást kaptak?

Miért van az, hogy a frakciófegyelem fontosabb mint mi emberek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivad.blog.hu/api/trackback/id/tr566946941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása